onsdag 29. august 2012

sånn frivilligperson

Fra den 23.-25. august var det festival i Stavanger. Rått & Råde het den. Jeg hadde ikke råd til å hoste opp over tusen kroner for å høre musikk i tre dager, så jeg meldte meg som frivillig.

Som frivillig får du et par oppgaver som du må fullføre, som båssplukking for eksempel. Det er ikke morsomt, men man får sett et par artister der man går rundt å plukker opp ølglass, sneiper og vinposer som ser ut som smoothie.


Jeg fikk sett LidoLido

Katie Med Hua på storskjerm

Søte medfrivillige

Drama ved utgangen

KENT var fantastisk

Man blir passet på av politi

Jeg fikk sett min helt; Jarle Bernhoft
Dette var forresten køen for å kjøpe billetter på lørdagen.
Av dette har jeg lært at å jobbe som frivillig er utrolig morsomt, dessuten billig. Eneste minuset er å måtte jobbe tolv timer to dager. 

RxR var morsomt.

Hopp og hei leverpostei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar