torsdag 3. juli 2014

tretten

I tretten år har jeg gått på skole. Frivillig - mer eller mindre. Det har vært tretten fine år, men også veldig lange år. Siden august to-null-null-en har jeg hver dag gått på skolen.
sykt stoka og uvitende om hvordan de neste tretten årene vil være

Det første skoleåret var helt fantastisk. Ingen lekser, bare leker. Okei, jeg lærte litt da

Red - red is the rose
Blue - blue is the sky
Green - green is the grass in spring
Yellow - the sun so high

Dessuten lærte jeg at en og en er to, av og til tre hvis man er uheldig.


meg og egil elg
I første klasse hadde vi forresten en elg. Egil het han. Alle andre klasser hadde en vanlig bamse, men klasse 1A hadde en elg. Egil fikk være med på masse kult. Jeg tok han med i fengselet.

Mor likte ikke at jeg var så rappkjeftet, så hun sendte meg i fengsel. Fikk ha med Egil, så det var ikke så ille. Før jeg var fyllt seks år satt jeg i fengsel. Samme fengsel som David Toska.

helten
Mor klarte ikke la meg sitte i fengsel så lenge, hun fikk dårlig samvittighet. Det førte til at jeg fikk møte min store helt, Max Mekker. INGEN kan måle seg med Max Mekker. Han er blå, fluffy og har grønn nese.

Tiden fra første klasse til tredje gikk veldig fort. Plutselig var jeg russ.
fly away.

helverre magda
Merker at jeg savner første klasse. Vil begynne det hele på ny. Jeg vet ikke hva som skjer etter sommeren er over. Vet ikke om jeg kommer inn på studiene jeg har søkt på. Om jeg ikke kommer inn får jeg vel jobbe som søppeltømmer et år.

Hopp og hei, leverpostei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar